wyniki konkursu 'wakacyjny manicure'

9/11/2012

Bardzo dziękuję wszystkim za tak liczny udział w moim konkursie na WAKACYJNY MANICURE. Muszę zaznaczyć, że postawiłyście sobie bardzo wysoko poprzeczkę- prace były naprawdę zachwycające. Dostałam dużo więcej zgłoszeń, niż się spodziewałam (zwłaszcza wczoraj – chyba większość z Was czekała do ostatniej chwili:)) i wybór tej jednej, najlepszej pracy był również dużo trudniejszy niż sądziłam. Kilka prac było zrobionych dawno temu, z pewnością nie na potrzeby mojego konkursu, wiele z tych prac widziałam już w Internecie, na Waszych blogach oraz innych konkursach. Zwróciłam uwagę nie tylko na oryginalność, ale także na ciekawy pomysł i odrobinę chęci. Gdybym mogła, wyróżniłabym dodatkowo przynajmniej 5 prac, które zrobiły na mnie ogromne wrażenie. Dziewczyny, jesteście niesamowite! Z miłą chęcią zorganizuję jeszcze nie jeden tak kolorowy, kreatywny konkurs z nadzieją, że nie zniechęcacie się i wciąż macie pomysły na ożywienie swojego manicure:)

Ale przejdę do konkretów- najciekawszy moim zdaniem wakacyjny manicure, ukazujący wspomnienia, szczęście, podróże i relaks, a to wszystko w jednym ujęciu. Starannie wykonany, pomysłowy, oryginalny:) 



Odette Swan – gratuluję serdecznie! Skontaktuję się z Tobą mailowo :) 

PROPONOWANE POSTY:

39 komentarze